ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ
A jelen tájékoztatóval szeretnénk elmagyarázni, miként és milyen célból kezeljük az Ön személyes adatait a marketing tevékenységünkkel összefüggésben, és milyen jogaik és lehetőségeik vannak Önnek e tekintetben. Jelen adatvédelmi tájékoztató a Holcim Magyarország Kft. és a szerződéses partnerei között fennálló jogviszony keretein belül történő adatkezelésre nem terjed ki.
1. KI FELEL AZ ÖN SZEMÉLYES ADATAIÉRT?
Elsősorban a Holcim Magyarország Kft. (7953 Királyegyháza, Cement u. 1.), a Holcim cégcsoport tagja felel az Ön személyes adatainak kezeléséért. Ezenkívül a Holcim egyéb kapcsolt vállalkozásai is kezelhetik az Ön személyes adatait, ha a törvény előírja vagy lehetővé teszi, hogy megosszuk velük azokat az alább ismertetett célokból. Kérjük, kattintson ide a Holcim kapcsolt vállalkozásainak megtekintéséhez.
2. MILYEN CÉLBÓL HASZNÁLJUK AZ ÖN SZEMÉLYES ADATAIT?
Személyes adatait csak a Bükkösdi Kőbánya Nyílt Napjának szervezésével és kommunikációjával összefüggésben, különösen az alábbi célokból („Megengedett célok”) kezeljük:
- tájékoztatások, hírlevelek küldése a rendezvénnyel kapcsolatos fontos információkról;
- a rendezvény marketing célú kommunikációja a helyszínen készült fénykép- és videófelvételek felhasználásával;
- egyéb célok, az Ön hozzájárulása által.
Nem használjuk fel az Ön személyes adatait Önnel kapcsolatos automatikus döntéshozatalhoz vagy a fentiektől eltérő profilalkotáshoz.
Az Ön személyes adatainak kezelésére vonatkozó jogi alapokat az Európai Általános Adatvédelmi Rendelet 6. cikke rögzíti. Ha az Ön személyes adatait a fenti Megengedett célokból felhasználjuk, akkor ez az Ön kifejezett hozzájárulásával történik, kivéve, amennyiben erre a Holcim Magyarország Kft. jogos érdekének érvényesítése miatt is szükség van.
3. MILYEN SZEMÉLYES ADATOKAT GYŰJTÜNK?
Amennyiben ettől eltérően nem állapodunk meg, csak olyan személyes adatot gyűjtünk Öntől, amelyek a fenti célokból szükségesek. Ilyen adatnak minősül minden, Öntől közvetlenül, adatgyűjtő űrlapokon (elektronikus és / vagy papír alapú) beszerzett adat, valamint az ezekből származtatott és más módon a Önnel való együttműködés során begyűjtött adat.
Ez jellemzően az alábbi kategóriákat jelenti:
- személyi adatok, például név, életkor, lakcím, nem, kapcsolattartási adatok, születési adatok, képmás stb.;
- rendszereink, létesítményeink és telephelyeink hozzáféréséhez és használatához kapcsolódó adatok, ideértve a kamerás vagy más megfigyelő rendszerből származó adatokat is;
- A fenti Megengedett célok teljesítése során keletkező vagy származó személyes adatok.
4. HOGYAN GYŰJTJÜK A SZEMÉLYES ADATOKAT?
Személyes adatait elsősorban közvetlenül Öntől szerezzük be, a nyílt napra történő jelentkezés során (elektronikusan vagy papír alapon történő jelentkezés).
5. HOGYAN ÓVJUK MEG AZ ÖN SZEMÉLYES ADATAIT?
A korszerű technikai lehetőségeknek és a jogszabályi adatvédelmi követelményeknek megfelelő fizikai, elektronikus és eljárási garanciákat tartunk fenn annak érdekében, hogy megvédjük személyes adatait a jogosulatlan hozzáféréstől és beavatkozásoktól. Ilyen garanciák például az Ön személyes adatainak védelmét szolgáló különleges technológiák és eljárások, pl. biztonságos szerverek, tűzfalak és az SSL titkosítás. Mindenkor szigorúan betartjuk a titoktartásra és a személyes adatok biztonságára vonatkozó jogszabályokat és szabályozásokat.
6. KIKKEL OSZTJUK MEG AZ ÖN SZEMÉLYES ADATAIT?
Az Ön személyes adatait a következő személyekkel / szervezetekkel oszthatjuk meg a nyílt nap szervezésével összefüggésben:
d) Effectivo Communications Kft. (Székhely: 1139 Budapest, Teve u. 24-28.), mint a rendezvény kommunikációjával megbízott alvállalkozó
e) egyéb, a rendezvény szervezésébe bevont és / vagy kommunikációs anyagainak gyártásával megbízott alvállalkozók, közreműködők.
7. HOL KEZELJÜK AZ ÖN SZEMÉLYES ADATAIT?
A Holcim a világ számos országában jelen van. Üzleti tevékenységünk során olyan, az Európai Gazdasági Térségen kívüli országban („harmadik országban”) működő személyeknek is továbbíthatjuk az Ön személyes adatait, ahol a vonatkozó jogszabályok nem biztosítanak olyan szintű adatvédelmet, mint a foglalkoztatás szerinti országban. Ennek során betartjuk a vonatkozó adatvédelmi követelményeket és megfelelő garanciákat alkalmazunk személyes adatai biztonságának és épségének megőrzésére, különösen az EU általános szerződési feltételeinek elfogadásával, amely a következő helyen érhető el: Általános szerződési feltételek (II. csomag – Átadások kezelőtől kezelőnek) – a Bizottság 2004. december 27-i határozatának melléklete és Általános szerződési feltételek (Adatfeldolgozók) – a Bizottság 2010. február 5-i határozatának melléklete. Ha további tájékoztatást szeretne kapni e garanciákkal kapcsolatban, bármikor felveheti velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségeken.
8. AZ ÖN ADATVÉDELMI JOGAI
Bizonyos jogszabályi feltételek mellett Ön kérheti személyes adatainak megtekintését, kijavítását, törlését vagy adatkezelésének korlátozását. Kifogással élhet az adatkezeléssel szemben, és kérheti az adatok áthordozását. Fontos joga, hogy kérhet másolatot azokról a személyes adatokról, amelyeket Önről őrzünk. Ha ezzel a jogával többször is él, megfelelő díjat számíthatunk fel a kérelem teljesítéséért. Ha többet szeretne tudni az Önt megillető adatvédelmi jogokról, kérjük, olvassa el az EU általános adatvédelmi rendeletének 15–22. cikkeit.
Ha a fenti kérelmek bármelyikével él, kérjük, nevezze meg a kért személyes adatot, és a személyazonosítás céljából adja meg a nevét, és e-mail címét az alábbi elérhetőségeken. Személyazonosságának igazolására további adatot is kérhetünk, hogy megóvjuk az Ön személyes adatait a jogosulatlan hozzáféréstől. Gondosan megvizsgáljuk a kérelmét, és Önnel egyeztetve a legjobb tudásunk szerint teszünk eleget annak.
Ha hozzájárult ahhoz, hogy kezeljük az Ön személyes adatait, és később visszavonja ezt a hozzájárulást, akkor ez nem befolyásolja a hozzájáruláson alapuló, annak visszavonása előtt történt adatkezelés törvényességét. Ha visszavonja a hozzájárulását, csak akkor kezelhetjük tovább a személyes adatait, ha erre más jogalap lehetőséget biztosít.
Ha kétség merülne fel Önben adatai kezelését illetően, vagy panasszal kíván élni, lépjen velünk kapcsolatba az alábbi elérhetőségeken, hogy kivizsgálhassuk az ügyet. Ha nem elégedett a válaszunkkal vagy úgy véli, hogy nem a jogszabályoknak megfelelően kezeljük az Ön személyes adatait, panaszt tehet az ön országában illetékes adatvédelmi hatóságnál.
9. KÖTELEZŐ MEGADNI A SZEMÉLYES ADATOKAT?
Általános elvként minden személyes adatot teljesen önkéntes alapon szolgáltat nekünk.
10. MEDDIG ŐRIZZÜK MEG A SZEMÉLYES ADATOKAT?
Személyes adatait töröljük, ha azokra a Megengedett célokból már nincs szükség, ha (adott esetben) visszavonja a hozzájárulását, vagy ha jogszabály nem írja elő, illetve nem teszi lehetővé a további megőrzésüket. Különösen akkor őrizzük meg az Ön személyes adatait, ha a Holcimnek szüksége van rájuk jogi követelések érvényesítéséhez vagy jogi követeléssel szembeni védekezéshez, de ekkor is csak a vonatkozó megőrzési időtartamra, illetve az adott követelések rendezéséig.
11. A JELEN ADATVÉDELMI TÁJÉKOZTATÓ FRISSÍTÉSE
Ezt az Adatvédelmi tájékoztatót utoljára 2023 augusztusában frissítettük. Fenntartjuk a jogot, hogy időnként frissítsük és módosítsuk az Adatvédelmi tájékoztatót, hogy az megfeleljen az adatkezelési eljárásunknak, illetve a változó jogszabályi követelményeknek. A módosított Adatvédelmi tájékoztató a közzététellel lép hatályba.
12. HOGYAN LÉPHET VELÜNK KAPCSOLATBA?
Ha jogaival kapcsolatos kérdése vagy személyes adataival kapcsolatos konkrét kérése van, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a marketingkommunikációs osztállyal az alábbi elérhetőségen:
TURBÉKI Judit
Kommunikációs vezető
judit.turbeki@holcim.com | www.holcim.hu
Mobil: +36-30-541-4034| Telefon: +36-73-500-903
vagy a jogi osztállyal az alábbi elérhetőségeken:
Dr. SZALÓKI Bence
Jogi előadó
bence.szaloki@holcim.com | www.holcim.hu
Mobil: +36-30-019-5542