Reklamáció
Termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatos reklamáció bejelentéséhez kérjük, válassza ki a tapasztalt probléma jellegét.
Ha Ön a számlázással kapcsolatban talált hibát vagy problémát (pl.: a számla tartalmával vagy formai elemeivel kapcsolatos észrevétel), a számla kézhezvételétől számított 8 napon belül van lehetősége benyújtani reklamációját a következő bejelentő űrlap kitöltésével. Az online kitöltésről automatikusan visszaigazolást kap a megadott e-mail címére.
Kérjük, készítse elő a következő dokumentumot elektronikusan:
- számlamásolat
Bízunk benne, hogy felmerült problémájára mihamarabb megoldást találunk!
Üdvözlettel:
Holcim Magyarország Kft.
Logisztikai és vevőszolgálati csoport
Ha Önnek termékünk minőségével (pl.: szilárdságra vagy színre) kapcsolatban van kifogása, a termék átvételét követő 15 napon belül van lehetősége benyújtani reklamációját a következő bejelentő űrlap kitöltésével. Az online kitöltésről automatikusan visszaigazolást kap a megadott e-mail címére.
Kérjük, készítse elő a következő dokumentumokat elektronikusan:
- leigazolt szállítólevél
- minőségi kifogás bejelentő nyomtatvány (letöltés)
- fénykép
- kárfelvételi jegyzőkönyv, amennyiben kártérítési igénnyel kíván élni (letöltés)
Bízunk benne, hogy felmerült problémájára mihamarabb megoldást találunk!
Üdvözlettel:
Holcim Magyarország Kft.
Logisztikai és vevőszolgálati csoport
Ha Önnek termékünk megjelenésével (pl.: zsák vagy fólia szakadása, raklap állapota) kapcsolatban van kifogása, a termék átvételét követő 15 napon belül van lehetősége benyújtani reklamációját a következő bejelentő űrlap kitöltésével. Az online kitöltésről automatikusan visszaigazolást kap a megadott e-mail címére.
Kérjük, készítse elő a következő dokumentumokat elektronikusan:
- leigazolt szállítólevél
- fénykép
- kárfelvételi jegyzőkönyv, amennyiben kártérítési igénnyel kíván élni (letöltés)
Bízunk benne, hogy felmerült problémájára mihamarabb megoldást találunk!
Üdvözlettel:
Holcim Magyarország Kft.
Logisztikai és vevőszolgálati csoport
Ha Ön logisztikai szolgáltatásunk területén tapasztalt problémát (pl.: súlyeltérés, szállítási sérülés, károkozás, leszállítási késés), az eseményt követő 24 órán belül van lehetősége benyújtani reklamációját a következő bejelentő űrlap kitöltésével. Az online kitöltésről automatikusan visszaigazolást kap a megadott e-mail címére.
Kérjük, készítse elő a következő dokumentumokat elektronikusan:
- leigazolt szállítólevél
- fénykép
- kárfelvételi jegyzőkönyv (letöltés)
Bízunk benne, hogy felmerült problémájára mihamarabb megoldást találunk!
Üdvözlettel:
Holcim Magyarország Kft.
Logisztikai és vevőszolgálati csoport