Reklamáció

Termékeinkkel, szolgáltatásainkkal kapcsolatos reklamáció bejelentéséhez kérjük, válassza ki a tapasztalt probléma jellegét.

 

Ha Ön a számlázással kapcsolatban talált hibát vagy problémát (pl.: a számla tartalmával vagy formai elemeivel kapcsolatos észrevétel), a számla kézhezvételétől számított 8 napon belül van lehetősége benyújtani reklamációját a következő bejelentő űrlap kitöltésével. Az online kitöltésről automatikusan visszaigazolást kap a megadott e-mail címére. 

Kérjük, készítse elő a következő dokumentumot elektronikusan: 

  • számlamásolat 

Bízunk benne, hogy felmerült problémájára mihamarabb megoldást találunk! 

Üdvözlettel: 

Holcim Magyarország Kft. 

Logisztikai és vevőszolgálati csoport 

Reklamáció űrlap

Ha Önnek szolgáltatásainkkal kapcsolatban van észrevétele, az eseményt követő 5 napon belül van lehetősége benyújtani reklamációját a következő bejelentő űrlap kitöltésével. Az online kitöltésről automatikusan visszaigazolást kap a megadott e-mail címére. 

Bízunk benne, hogy felmerült problémájára mihamarabb megoldást találunk! 

Üdvözlettel: 

Holcim  Magyarország Kft. 

Logisztikai és vevőszolgálati csoport 

Reklamáció űrlap

Ha Önnek termékünk minőségével (pl.: szilárdságra vagy színre) kapcsolatban van kifogása, a termék átvételét követő 15 napon belül van lehetősége benyújtani reklamációját a következő bejelentő űrlap kitöltésével. Az online kitöltésről automatikusan visszaigazolást kap a megadott e-mail címére. 

Kérjük, készítse elő a következő dokumentumokat elektronikusan: 

  • leigazolt szállítólevél 
  • minőségi kifogás bejelentő nyomtatvány (letöltés
  • fénykép 
  • kárfelvételi jegyzőkönyv, amennyiben kártérítési igénnyel kíván élni  (letöltés)

Bízunk benne, hogy felmerült problémájára mihamarabb megoldást találunk! 

Üdvözlettel: 

Holcim Magyarország Kft. 

Logisztikai és vevőszolgálati csoport 

Reklamáció űrlap

Ha Önnek termékünk megjelenésével (pl.: zsák vagy fólia szakadása, raklap állapota) kapcsolatban van kifogása, a termék átvételét követő 15 napon belül van lehetősége benyújtani reklamációját a következő bejelentő űrlap kitöltésével. Az online kitöltésről automatikusan visszaigazolást kap a megadott e-mail címére. 

Kérjük, készítse elő a következő dokumentumokat elektronikusan: 

  • leigazolt szállítólevél 
  • fénykép 
  • kárfelvételi jegyzőkönyv, amennyiben kártérítési igénnyel kíván élni (letöltés)  

Bízunk benne, hogy felmerült problémájára mihamarabb megoldást találunk! 

Üdvözlettel: 

Holcim Magyarország Kft. 

Logisztikai és vevőszolgálati csoport 

Reklamáció űrlap  COMPLAINT FORM

Ha Ön szállítási szolgáltatásunk területén tapasztalt problémát (pl.: súlyeltérés, szállítási sérülés, károkozás, leszállítási késés), az eseményt követő 24 órán belül van lehetősége benyújtani reklamációját a következő bejelentő űrlap kitöltésével. Az online kitöltésről automatikusan visszaigazolást kap a megadott e-mail címére. 

Kérjük, készítse elő a következő dokumentumokat elektronikusan: 

  • leigazolt szállítólevél 
  • fénykép 
  • kárfelvételi jegyzőkönyv (letöltés)

Bízunk benne, hogy felmerült problémájára mihamarabb megoldást találunk! 

Üdvözlettel: 

Holcim Magyarország Kft. 

Logisztikai és vevőszolgálati csoport 

Reklamáció űrlap